onsdag 5. desember 2012



Personlighetsstolen

Dette var den første oppgaven vi fikk i faget produksjon. Ut i fra en mal skulle vi lage en liten stol. Den skulle gjenspeile vår personlighet. Vi fikk mye inspirasjon av andre stoler laget av engelske elever vår lærer hadde tatt bilder av. 

 min stol ble til av at jeg bare satte den sammen av ting jeg liker. øverst på den er det et par dyreører med påsydde perler slik at det kan minne litt om piercinger jeg liker. Puffarmlenene og skyene er lilla fordi det er fargen jeg liker best. Skyene er der fordi det minner meg om sommer og det er den årstiden jeg liker best. Til slutt det svarte stoffet med hvite bølger har et slags jevnt, rytmisk mønster. Noe som jeg liker at hverdagen er hverdagen. 

På bilde nr. 1 er skissen min i tynt papirstoff, og klarer ikke stå av seg selv. 

På bilde nr. 2 er det ferdige resultatet i tykkere papir. Litt annerledes en skissen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar